SophieHK -

Östermalms Saluhall

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Innan matoset hinner nå min näsa bländas jag av säsongsenliga grönsaker och färgsprakande frukter - matos från  dagens fångst och husman, kaffe som rostas och mals, ostar, nybakat surdegsbröd. 
 
I min egen värld, med råvaror och dagens menyer från andra världar, kan jag länge strosa i den så kallade Hallen. Klämma, känna och betrakta. Lukta, smaka, och iakta. 
 
Med ett utbud ej jämförbart med en vanlig matbutik sätts priserna, och en aning adderas så överkanten tangeras. 
Kommentarer

Jag bara älskar din blogg och dina fina bilder :)!

2014-05-19 08:20:52

Hej, fin blogg kolla gärna in min blogg kram :)

2014-05-19 15:49:52

Ser helt underbart ut!

2014-05-19 16:44:46

Jordgubbarna ser så goda ut!

2014-05-19 21:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

SophieHK
Matklubbens Topplista Matbloggstoppen